torstai 25. kesäkuuta 2009

Säilytystä

Olen huomannut viime aikoinani katselevani ja haalivani nurkkiimme erilaisia säilytyslaatikoita. Meiltä löytyy pahvisia, muovisia, metallisia, keraamisia, rottinkisia, koreja, laatikoita, rasioita, purnukoita,pyöreitä, kantikkaita, kannettomia, kannellisia, kankaalla vuorattuja... Säilytyslaatikoille on aina tarvetta!

Pitkäaikainen, joskin nopeasti toteutettu projekti on saanut alkunsa. Olen hamstrannut kaupasta valkoisia kannellisia kenkälaatikoita, joita olen päällystänyt kauniilla paperilla. Projekti on siis vasta alussa, olen saanut yhden valmiiksi :) En ole vielä varma että teenkö kaikista samanlaisia. Ellen löydä jotain muuta kivaa paperia, niin minulla onkin varmaan iso kokoelma samaa sarjaa!

Tässä ensimmäiseni, vasemmalla naturelli, oikealla käsittelyn jälkeen:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti