torstai 26. tammikuuta 2012

Villervallaa

Toissapäivänä (tai paremminkin yönä) Lasten metsola mainosti nostettuja aleprosentteja. Äkkiä tutkimaan tarjontaa ja katsomaan onko kokoja jäljellä haluamissani vaatteissa. Muutama näppäys ja tilaus tehty :)
Tänään sitten postipoika koitti sitä pakettia luukusta työntää mutta joutui kelloa rimpauttamaan kun ei mahtunut. Onneksi oltiin pakkasen takia kotona ettei tarvinnut reissua postiin tehdä.


Tämmöiset sieltä sitten saapui, velourhuppari ja neulemyssy. Olivatpa yllättävän tummia, nettisivujen mukaan sai aivan eri käsityksen. Koitapa siinä sitten etsiä samansävyisiä rukkasia syksyksi... Hupparin otin kesäksi/syksyksi riippuen miten passaa ja millaista mitoitusta sitten onkaan.

6 kommenttia:

  1. Aivan ihanan värisiä, tykkään :) Mulla on ihme huppari-innostus päällä ja on tullut useampi huppari hankittua kevääseen. Tämä väri alkoi nyt tämän postauksen myötä kiehtoa myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä tykkään myös väristä, itsellä on vaatekaapissa samaa :) Hupparit on mullakin kestosuosikki vaate, välillä innostuu hankkimaan liikaa jopa samassa koossa :D

      Poista
  2. Nuo on kivat. Petrooli on kaunis sävy, mutta ikävää tietysti, jos nettikauppa ei ole onnistunut esittämään sävyä oikein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Petrooli on kyllä mun henk.koht. lemppari omissa vaatteissa, varmasti jatkossa myös poitsun vaatteissa. On tuo hattu ihan kiva tuonkin värisenä vaikka luulinkin sen olevan vaaleampi kuvan perusteella. Ja kuvan alla lukikin dark, en vaan tainnut ihan sisäistää lukemaani vaan tuijotin pelkkää kuvaa.

      Poista
  3. Mä oon nyt ihastunut turkoosiin ja petrooliin, ennen en ole oikein tykännyt, mutta siis kivoja on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ne on ollu pitkään suosikkeja omassa vaatetuksessa, nyt siirrän väriä myös pojalle :)

      Poista