tiistai 26. heinäkuuta 2011

Ongelmia Elloksella

Eilen tuli postin mukana Elloksen mainos ja alekoodi koskien lastentuotteita. Reippaana tyttönä olinkin päättänyt säästää tilaamisen siihen kunnes joku alekoodi tulisi. Siispä illalla naputtelin pikkuisen tilauksen (vaikka mitään ei periaatteessa tarvittaisi...paitsi housuja ja joku söpö mekko...niin ja tuommoiset kenkulit...). Koodin ehdoissa oli selvästi mainittu että kaikki lastenvaatteet ja kengät -20% ja kaksi muuta kalleinta tuotetta -10%.

Kassalla tilaus näytti kuitenkin -20% vain kolmen tuotteen kohdalla ja loput olivat normaalihintaisia. Yhteys asiakaspalveluun josta kerrottiin että tilausvahvistus on korjattu joka tarkoitti sitä että 2 seuraavaa tuotetta (lastenvaatetta) oli hinnoiteltu -10% mukaan ja kenkiä se nyt ei muka sitten koskenutkaan koska ovat vain netissä-tavaraa (ei mainintaa tuotekuvauksessa).



Laittelin jatkopostia Ellokselle ja murisen itsekseni vastausta odotellessa. Menee ihan typeräks koko pulju :(


Nämä kuvien tuotteet mm. tilasin testille, let´s see mitä tuleman pitää.

5 kommenttia:

  1. Lain mukaan myyjän on myytävä sitä mitä mainos lupaa. Kuluttaja-asiamies on puolellasi, pidä puolesi tiukasti!

    VastaaPoista
  2. Mä suutuin koko ellokseen viime tilausta odotellessa, se tuli monta kuukautta myöhässä.. tilasin itelleni koulun kevätjuhlaan paidan, jota odottelin toukokuussa saapuvaksi, sain sen heinäkuussa.. että näin.. ja pojalle sandaalit tilasin samassa, niin ne tuli kans heinäkuussa.. paidan pidin, sandaalit palautin ja päätin etten kyllä ihan hetkeen tilaa mitään sieltä.. ellei sitten verhoja, mattoja, pyyhkeitä tms millä ei niin kiirus ole. Tämmönen purkaus :D

    VastaaPoista
  3. Sain onneksi itseäni miellyttävän vastauksen mutta hiukan kyllä luotto menee tämmöisissä tapauksissa :(

    VastaaPoista
  4. Itselläni on myös ollut ongelmia Elloksen kampanjakoodien kanssa. Tilasin muistaakseni Espritin vaatteita tarjouskoodilla, jossa luvattiin kaikista kyseisen merkkisistä vaatteista -20%. Tilasin ja ihmettelin, kun alennusta ei tullutkaan kaikista tilaamistani vaatteista. Laitoin kyselyä asiakaspalveluun ja vastasivat, ettei tarjous koskenut jo valmiiksi alennettuja tuotteita...Missään näin ei kuitenkaan lukenut. Taitavat olla siinä firmassa itsekin solmussa tarjouskoodeineen, sillä pahimmillaan viime keväänä sähköpostiin tipahti päivittäin uusi alekoodi. Tällä hetkellä boikotoin kyseistä alekoodipuljua. Hinnoittelisivat selkeästi ilman koodeja... Toivottavasti te saatte, mitä on luvattu!

    VastaaPoista
  5. Kati, samaa mieltä etteivät taida itsekään pysyä koodien kanssa ajan tasalla. Lähes joka tuotteessa tuntuu pian olevan joku pikkupränttimerkintä joka estää sen koodin pätemisen. Kurjaa asiakkaan kannalta :(
    Kovasti odottelen jo mahdollista Ticketin valikoimaa talveksi mutta taitaa niissäkin olla se jo keväällä käytetty Vain netissä-merkintä ettei vaan ole mahdollista alea saada :/

    VastaaPoista