perjantai 10. helmikuuta 2012

Kimperin pipoja

Kun Kimperi mainosti alkuviikosta pipoalea Kimperistoressa niin olin haukkana paikalla. Pipot oli laitanaan 6e (joustofroteiset 6,50) kun normaalihinta on 10e (13e). Meille tuli eilen perille herkulliset raitapipot Hattara ja Valas sekä Karpalo-pallopipo. Tuli vaan otettua aika reilulla kasvunvaralla kun aikaisemmat kokoarviot on mennyt alakanttiin. No jos ei tänä vuonna tule käyttöä vielä niin onpahan jotain valmiina ensi vuodellekin jo :D


PS. Ale näkyi jatkuvan edelleen.

7 kommenttia:

  1. Kiitos vinkistä, meille päin lähti kans pipoja;)

    VastaaPoista
  2. Joo mä oon koko artun olemassaolon ajan meinannut tilata noita mutta aina perunut viimetingassa...en ymmärrä miks:) tilasin nyt pari tollaista raidallista valasta artulle ja vauvalle, mutta aika vaikea oli valita koko artulle... Se meni niin noiden l ja xl:n väliin että päädyin suurempaan, meneehän se sitten edes joskus;)

    Muuten kun sä teit tilauksen nextille niin vaadittiinko siellä luottokortti? Itsellä ei ole kuin electron mutta kovasti haluisin nyt viimein tilata sieltä jotain...aina vaan himoiten katsellut niitä ihanuuksia<3

    VastaaPoista
  3. No minä kans otin Santsulle Xl:n kun en ollu varma mitoituksesta, onhan tuo vähän reilu mutta pidettävissä kyllä :)

    Joo Nextin tilaus onnistui oikein hyvin electronilla, se pyysi varmennuksena kortin numeron ja kortin takana olevan kolminumeroisen koodin. Eli eikun vaan sinäkin tekemään tilausta sinne :)

    VastaaPoista
  4. Tilaisin, mut en osaa päättää minkä värisiä :D Ei ollu oikee meille sopivia tarjolla, tai sit mä oon turhan ranttu noista väreistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, valinnanvaikeus on toisinaan hankala homma :) Mitä väriä sulla on sitten mielessä?

      Poista
    2. No sehä se ongelma onki ku en osaa sanoa mitä haluaisin :D Mut eri väriset haluaisin kummalleki..

      Poista